Karlskrona - dag 1

Hejsan! Jag och min familj har varit i Karlskrona/Torhamn i en vecka och jag har tagit många fina bilder. ;) Jag kommer dela upp dagarna i olika inlägg, så det blir lättare för er att läsa och ni kan avsluta läsningen för dagen snabbare.


I detta jätte gulliga hus bodde vi!


Så här såg vardagsrummet ut...


Och köket, här fanns det inget vatten! :o


Här är utbyggnaden, och här fanns det vatten.


Här är trappan upp till mitt och Tobias rum.


Här är vårat rum.

Mammas och pappas rum var svårare att ta kort på, eftersom man inte kunde ta en bild och få med hela rummet, man dom hade en dörr ut till altanen, och det har alltid varit mammas dröm! ;)
  Efter att ha gjort oss hemma stadda efter den långa resan på 40 mil och två stopp, gick vi en låång promenad ut till den lilla korsningen som gjorde att man kunde svänga in till vårat kvarter.


Denna blomman växte på ett stenrösa. Vet du vilken blomma det är,
morfar? ;)


Och så såg vi ett rosa hus!

Elin Andersson 10 år

Kommentarer
Postat av: Linn

Jätte fint!!!!!!

2009-07-23 @ 18:43:51
URL: http://linnhagberg.blogg.se/
Postat av: Hemlis!!!

Jätte fint!!!! Du har stallet och heter Jelins;)



Men kan du gå in på min blogg och kolla vad jag har och bjuda på där?<3 Snälla Heter:glasscitronen.blogg.se

2009-07-25 @ 16:36:04
URL: http://glasscitronen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0