Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg

2009-01-16 @ 15:38:00
Postat av: Anonym

Hej, hoppas du haft en fin vecka i skolan och med alla andra aktiviteter du har. Blir det en inne-bandy-läs-och fotograferingshelg nu eller är något annat inplanerat?

Morfar och jag tyckte det var ett riktigt hundväder i morse, snö och blåst, det ska katten inte vara ute i det..småfåglarna har fått extra mycket mat och ikväll ska vi äta räkor. Nu hoppas vi att du och din bror, som är våra gulle-grisar, får en skön kväll med era föräldrar. Kram från oss två "gamla" uvar, som gillar din blogg. Inger o morfar.

2009-01-23 @ 17:16:13
Postat av: Anonym

Vad du är duktig att fotografera! Blombilderna är riktigt proffsiga. Ogräsblomman är nog en malva,jättefina lila är astrar och dom du inte har en susning om är en rosa ölandstok. Dom är gula i naturligt skick, era är förädlade.. vi hade glömt att det är vecka 7, lovvecka nästa vecka så vi är "körda" tisd o onsdag men kanske kan vi ses nån av de andra dagarna?..kram från morfar o Inger.

2009-02-06 @ 18:59:37
Postat av: josefin

Snygg blogg!<33

2009-03-10 @ 21:51:04
Postat av: Elin (Blogg ägare)

Tack snälla för alla fina kommentarer! Jag älskar er alla, fortsätt bara att titta in då och då, jag lägger in nått nytt när jag har nått nytt och skriva, lägga upp bilder, på! ;-) Pözz pözz!

2009-08-08 @ 14:40:39
URL: http://linnel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0