Mina katter

Hej ingen! För ungefär fem år sedan fick vi i min familj en ny familjemedlem. Det var våran katt Flisan! Det var en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv. När hon var ungefär ett år fick hon kattungar (två dagar innan hon fyllde 1 om man ska vara pet noga), fyra stycken faktiskt. Trollet, Bullen, Bullis och Maja. Min mormor fick Trollet. Nu kommer jag visa bilder på Trollet när hon är vuxen, Flisan när hon är vuxen och liten och alla kattungarna när dom var kattungar.


Här är min katt Flisan när hon är fyra år


Här är Trollet när hon är tre år


Här är Trollet när hon var kattunge


Är är Maja när hon är kattunge


Här är Bullis när hon är kattunge


Och här är Bullen


Här är alla kattungarna tillsammans

Elin Andersson 10 år

Kommentarer
Postat av: Helena

Gulle-gulligt! Kram mamma

2009-01-26 @ 10:23:16
Postat av: Helena

Här kommer alla kattungar på en och samma gång...:-)

Puss! Mamma

2009-01-29 @ 13:29:25
Postat av: Helena Reis

Vad söta dom är! Jag kommer ihåg hur busiga kattungarna var - och gulliga!/Helena

2009-01-31 @ 15:06:03
Postat av: Mormor

Ja, då var Trollet ett litet pälsknyte, nu är hon em svartblank kattdam på 4 år! Men lika go... Kram från din mormor och Trollets matte

2009-05-07 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0