Hundmässa i Göteborg!

För ett tag sen så var jag på hundmässan i Göteborg med min pappa och tittade på alla hundarna. Vi var mest vid stånden där kennelklubbarna var och jag såg jätte många, fina hundar. Cocker spaniel, dvärg schnauzer, pudlar av olika storlekar, schäfer, keeshound, rottweiler, labrador, golden retriver och många, många fler.


En söt liten Dvärg Schnauzer


En av mina favvo hundar; den största sorterna av alla pudlar


Trots att dom är så stora är S:t Bernadshunden en bra familjehund


Jag är inte säker på vad det är för ras men den är riktigt söt och mysig.

Det var fyra av alla dom hundar som jag såg. Vi ses.

Elin Andersson 10 år

Kommentarer
Postat av: Linn

Så fina hundar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 18:01:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0