KP ringde!

Hej! Ni kan inte gissa vem som precis ringde mig! Katarina Shuck från tidningen kamratposten ringde mig och frågade om jag ville vara KP-tyckare i KP. En KP-tyckare är en person som finns i varje nummer och tycker till om något. Namn, bild på en och andra saker finns ochså med. Iseptember förra året skrev jag om våran skolas vänskola i Uganda och att vi skänkte pengar till dom så dom skulle få en bättre skolgård och andra saker. Katarina hade sparat mitt inlägg eftersom det inte fanns plats fören nu! Åhhh, vad jag är lycklig. Om ni undrar hur vi fick våran vänskola är det än fröken (som nu mera är nere i Uganda) som är ordförande i en förrening somm heter UCC. Läs mer på www.ugandachildcare.se.


Ugandas flagga


Elin Andersson 10 år

Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

jag fick hjälp av DDB :) ♥♥

2009-02-09 @ 16:18:11
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jätteroligt för dej! Och jag är jättemallig oxå! Puss-puss

2009-02-09 @ 17:41:50
Postat av: Mamma Melissa

Åh, gratulerar! Vad spännande! Spara alla nummer och rama in;.) Vad kul!

2009-02-09 @ 18:46:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mia

Å vad roligt, Elin! Grattis!!!

Jag vill läsa ALLT!

Kram fröken Mia

2009-02-10 @ 00:00:48
URL: http://klasskompisarna.blogg.se/
Postat av: Morfar Jan o Inger

Vilken härlig överraskning! Vi förstår att du är överlycklig, det blir ju vi också! Nu kan inget stoppa

dej!Lycka till! Kram.

2009-02-10 @ 08:28:22
Postat av: Mamma

Vad kul att så många är här inne och kollar! =D

2009-02-10 @ 09:40:26
Postat av: Titti

Wow va kul Elin!! Det ska bli sååå kul att läsa. Fin blogg du har. Kram från fröken Titti

2009-02-10 @ 09:44:21
Postat av: Erika

Jag har utmanat dig kolla på min blogg första inlägget! hoppas du vill vara med!

2009-02-19 @ 16:23:18
URL: http://vikiz.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Elin! Jättefina bilder på blommor, katter (även om Trollet fick väldigt gröna ögon!) och andra djur. Du är duktig och fiffig, tycker jag. Lycka till med PK-tyckeriet! Kram Mormor

2009-04-16 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0