Karlskrona - Dag 5

Hej hopp! Igår fyllde jag faktiskt 11 år! Hurra, hurra! Jag kommer lägga in ett litet inlägg med saker jag fått osv på söndag elr under nästa vecka, då släktkalaset har varit och jag fått alla mina presenter. Nu är vi ju uppe i Karlskorna veckan, och vi har kommit ganska långt. 
  
Denna dag åkte vi till Karlskorna igen, och var på Marinmuséet. Jag kommer lägga in några småbilder, eftersom det inte är så många jag tagit...


En stridsbåt på Marinmuséet


Denna palmen var häftig, gjord av pickadoller m.m


En söt pippifågel!


Tobias spexar med sin nya legobil! Dessutom äter han mumsiga
pannkakor...

Elin Andersson 11 år

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman och ett STORT GRATTIS i efterskott! Kram!!

2009-08-31 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0