Karlskrona - Dag 3

Morsning korsning! Så kul att du läser min blogg, skräslit om du inte varit inne här förut. Men det är kul att ni som följer den följer den, så att säga! ;-) Tja, vi är mitt uppe i Karlskrona veckan, och har nu kommit till dag 3. Då var vi inne i Karlskrona och kikade runt. Vi var också på Marinmuséet, men det har jag inga bilder på, tyvärr... Titta och njut!


Så här såg en brunn ut. Jätte kul tyckte jag och mamma! :-)


En fin fyr med hus, vatten och träd.


Vi såg tre fina svanar.


En fin svanbild!


Fina blommor, fast jag vet inte var det är för sort... :'(


Pappa hittade stället där han satt och knackade morsekoden.

   
Och så vill jag bara säga att jag älskar min lilla myspisse Flisan! Vad vore livet utan henne?!

Elin Andersson 10 år


Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej, Elin!

Det är alltid roligt att läsa Din blogg med nya foton. Blomman Du frågar mig om är en sorts Taklök, (Inger vet så'nt) Vi har faktiskt en likadan i vår trädgård, fast den har blommat över för i år. Ha så trevligt på fotbollslägret - vi träffas tyvärr inte på kusin Martins födelsedagskalas, men vi ses ju på våra "dagar". Kram från Morfar

2009-08-10 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0