Karlskrona - dag 4

Hejsan! Efter en innebandy vecka där mina ben nästan har gått av, är jag nu tillbaka med ett nytt färskt inlägg från Karlskorna! Ha en kul läsning.

Denna dagen så var vi och badade, sedan åkte vi bl a Sturkö och på nån av dom två öarna vi besökte hittade vi en mysig badplats. Vi stannade och åt på ett ställe där dom även sållde blommor, och jag tog väldigt många blombilder!


Ball bro, va? Det var den första bro vi åkte över. Den vad liksom sned.


Fina gul/oranga blommor.


Dom här påminner mig om kinesiska lampor eller liknande.


Såna här bilder gillar jag, när en eller två objekt här fokuserade, och
resten är suddigt.


Polka färgade blommor, sånd att dom inte går att äta.. :'(


Detta tyckte vi (jag och mamma) var kul! Stenarna prydligt uppradade
och med en fin skylt så man vet vems stenar det är.


Här är en förstoring av skylten. Stenarna var antagligen för nån
utställning!

Elin Andersson 10 år


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska vi åka dit nästa år med tycker du?

2009-08-22 @ 15:25:10
Postat av: Elin (Bloggägare)

Nja, det var mysigt, men det skulle vara roligt att vara på ett nytt ställe nästa år..

2009-08-22 @ 17:11:53
Postat av: Helena

Okej, då får vi hitta nåt annat.

2009-08-22 @ 21:52:06
Postat av: Magnus

Fina blombilder! Så kallas ju Blekinge för Sveriges trådgård oxo..

2009-08-22 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0